Kerstgroet en -wens

FIJNE FEESTDAGEN EN EEN HEEL MOOI EN GEZOND 2026 !

2025 loopt ten einde, afgelopen jaar, de 2e HotsKnotsRit van het nieuwe team, de vele vrolijke gezichten hebben ons aangespoord om vol in te zetten op de 70e rit in 2026.

Vanaf 11/11 kon er ingeschreven worden.

Heb je dit nog niet gedaan, bespreek dit dan met familie en vrienden de komende feestdagen! wel snel zijn want we zitten al op 100 inschrijvers.

Onze kerstwens voor 2026: Vrede op aarde en een volgeboekte HKR!

We hopen jullie allemaal te zien op zaterdag 14 februari bij de start op de Stationsweg. Geniet van komende dagen !

Vergelijkbare berichten

  • De Zinken Emmer

    Het doel van de echte HotsKnotsRit rijders: De Zinken Emmer, de wisselbeker, 1 jaar op je schoorsteen. Helaas, na dat jaar moet hij terug, om toch te kunnen blijven genieten vanaf 2026 krijgen de winnaars naast 1 beeldje 1 miniatuur zinken emmer, met daarop het speciale pinneke. #carnaval #denbosch #oeteldonk #puzzelrit #reutemeteutrit

  • Riemen vast

    Riemen vast, de HotsKnotsRit komt er aan! De HotsKnotsRit is voor iedereen: of je nu gaat voor de winst, voor de sfeer of weer gewoon voor een onvergetelijke ervaring. Dan ben je precies het type deelnemer waar we op hopen. Tijdens de rit brengen aanwijzingen je aan het twijfelen én ontdek je dat navigeren met…

  • Mix en Matchmaking… 1e match is gemaakt!!!

    Inmiddels zijn via dit bericht al twee voor elkaar helemaal vreemden aan elkaar gekoppeld en gaan zij de 70e rijden! Ben je fervente HotsKnotser maar is jouw vaste bestuurder of navigator op ski-vakantie?Wanhoop niet. Wij gaan op zoek naar een vervanger!Stuur een berichtje naar info@hotsknotsrit.nl met in onderwerp Mix&Match.Dan brengen we je in contact met…

  • Inschrijving 2026

    Op 14 februari is het weer zover. De 70e HotsKnotsRit gaat dan van start! De voorbereidingen zijn in volle gang. Schrijf invia deze link… Kosten e.d. vind je via deze link. Het thema “Gaode mee?” is gekozen en het bedenken van de versiering kan beginnen. De sponsorcommissie is druk bezig met het werven van sponsoren….